Service Quality (Jurnal Pengabdian Masyarakat) is a journal published by Sekolah Tinggi Ilmu Kesehatan RS Husada Jakarta. The Service Quality (Jurnal Pengabdian Masyarakat) has the Electronic ISSN Number 3046-8280.

Service Quality (Jurnal Pengabdian Masyarakat) is a scientific periodical journal, managed by Lembaga Penelitian dan Pengabdian kepada Masyarakat Sekolah Tinggi Ilmu Kesehatan RS Husada Jakarta. It is published twice a year, February and August, with a minimum (5) articles in each publication. It published from the result of community service. The Service Quality (Jurnal Pengabdian Masyarakat) is intended to be the journal for publishing articles reporting the results of community service on Health Science field: Nursing, Midwifery, Medicine Science, Pharmacy, Nutritionist, Environment Health, Physiotherapy, Other health sciences

Published: Feb 26, 2024

Peduli Sadari Sebagai Deteksi Dini Kanker Payudara Pada Siswa SMA Negeri 17 DKI Jakarta

1-8 Ribka Sabarina Panjaitan, Ulfa Nur Rohmah, Ratu Chairunisa
69

Penyegaran Kader Kesehatan Jiwa Sebagai Upaya Optimalisasi Program Rehabilitasi Berbasis Masyarakat

9-18 Dian Fitria, Tri Setyaningsih, Jehan Puspasari, Veronica Yeni
97

Eskalasi Kognitif dengan BUSA GUNTING "Buku Saku Cegah Stunting" melalui Sanitasi Total Berbasis Masyarakat

19-26 Ulfa Nur Rohmah, Ellynia Ellynia, Rizqa Wahdini, Andrianto Widjaja
104

Terapi Kelompok Terapeutik Lansia untuk Meningkatkan Integritas dan Kepercayaan diri Lansia di Panti Sosial Tresna Werdha Budi Mulia di Jakarta Barat

27-37 Tri Setyaningsih, Dian Fitria, Ressa Andriyani Utami, Ulfa Nur Rohmah
104

Pencegahan Diabetes Melitus Melalui Edukasi Faktor-Faktor yang Berkuntribusi Terhadap Peningkatan Kadar Gula Darah di Kelurahan Mangga Dua Selatan

38-49 Ni Made Suarti, Shinta Prawitasari, Ni Putu Eka Chandra Udayani
135